דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
ק

קן ציפור

@קן ציפור
אודות
פוסטים
90
נושאים
34
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • האם יש RSS לכל האתר מתמחים?
    ק קן ציפור

    @קן-ציפור כתב בהאם יש RSS לכל האתר מתמחים?:

    השאלה שלי היא האם חש דרך "לנבאות" אם יש לאתר RSS או לא?

    כתשובה למה ששאלתי, מצאתי תוכנה מדהימה שעושה לך את כל העבודה!

    אתה רק צריך להכניס כתובת URL של אתר לדוגמה: https://linuxuserstip.blogspot.com (ספוילר: הבלוג שלי, כדאי לכם להיכנס...) והוא מחפש לכם באתר אם יש איזשהוא פיד או רסס, ואתם גם יכולים לעשות חיפוש רקורסיבי באתר.

    וזה עובד ממש מגניב. כדאי לכם לנסות.

    התוכנה היא חוצת פלטפולרמות, חינמית וקוד פתוח. קישור לעמוד ההורדות בגיטהאב

    תהנו, וקריאה מהנה - וגם שמיעת פודקאסטים ערבה!

    תוכנה

  • האם יש RSS לכל האתר מתמחים?
    ק קן ציפור

    @צדיק-תמים
    אני לא יודע אם צריך לפתוח על מה שאני ישאל נושא חדש, או שזה חוקי להמשיך כאן, אז אני ישאל ואם זה לא חוקי - אז תגידו לי,

    למשל באתר JDN אין RSS אייקון ברור, אבל ניסיתי ללכתוב בשורת הכתובת https://www.jdn.co.il/feed והעתקתי את הכתובת ואני מקבל הזנות RSS.

    השאלה שלי היא האם חש דרך "לנבאות" אם יש לאתר RSS או לא?

    תוכנה

  • התייעצות להתקנת מערכת הפעלה -- ווינדוס או לינוקס
    ק קן ציפור

    @yagoodjew אכן והוא הדבר אשר אמרתי בפוסט למעלה - לינוקס איננה מתאימה לכל אחד. יש מי שיודע להסתדר איתה ונהנה איתה עד הגג, ויש מי שלא יכול בלי ווינדוס.

    תוכנה

  • התייעצות להתקנת מערכת הפעלה -- ווינדוס או לינוקס
    ק קן ציפור

    @Whenever כתב בהתייעצות להתקנת מערכת הפעלה -- ווינדוס או לינוקס:

    בעיות עם דרייברים,

    אני משתמש עם אובונטו 22.04, אף פעם לא נתקלתי בבעיות עם דרייברים.

    יותר מכך:
    יש לי לוח ציור של חברת וואקום, בווינדוס הייתי צריך להתקין את התכנה שלהם כדי שאוכל להשתמש בלוח. בלינוקס לא היה לי צורך להתקין את התכנה שלהם. לינוקס זיהה ישר את ההתקן וידע לעבוד איתו, גם בלי התכנה של וואקום (שזה בעצם דרייבר)

    לא יודע מה סיפרו לך אברכים שבקושי יודעים מה זה אנטר, אבל במהדורות יציבות וטובות אין בעיות עם שום דרייברים.

    באגים עם תוכנות,

    באיזה תוכנות נתקלת בבאגים?
    פיירפוקס? ת'אנדרברד? ליברה אופיס? VLC? דוקר? vmware? ויזואל סטודיו קוד?

    התוכנות הידועות והטובות הן יציבות מאוד.

    אי התאמה בקבצים כמו וורד ואקסל שעוברים בין מייקרוסופט ללינוקס.

    באובונטו מותקן ליברהאופיס כברירת מחדל, והתאימות בינו למסמכי מיקרוסופט אופיס היא חלקה להפליא.

    ואני יודע שתספר לי על distro פלוני ששם יש את כל הדרייברים הנצרכים, פשוט אחרי התקנה צריך לעשות sudo update sudo upgrade sudo annoying sudo goodbye ואז הכל עובד ושאפשר להתקין תוכנות מעולות ממש שהם כולם open source וחינמיים. Libre Office עובד מצויין עם קבצי אופיס ותמיד אפשר להתקין wine עם אופיס רגיל וכו וכו וכו וכו אבל תכלס לינוקס כולל מלא מכשולות בדרך.

    אכן, אני באמת אומר לך:
    חווית לינוקס נקבעת על פי ההפצה שלך!

    וזה הייחודיות של לינוקס! יש הפצות שמתמקדות בכל החידושים (כמו למשל פדורה), ויש הפצות שמתמקדות ביציבות (כמו למשל אובונטו).

    ואצל אובונטו יציבות היא אכן משהו שקיים אצלה בגנים.

    בקיצור!
    מחשב הוא כמו מזגן, ברגע שאתה פותח חלונות - הוא לא שווה.

    (לינוס טורבאלדס - ממציא הלינוקס)

    תוכנה

  • התייעצות להתקנת מערכת הפעלה -- ווינדוס או לינוקס
    ק קן ציפור

    @avramk אתה מוזמן לבקר בבלוג שלי על אודות "האתגרים של מתחיל בלינוקס", אודות המערכת, הכרת המערכת והעבודה היומיומית איתה!

    אני כותב את הבלוג מאז שעברתי מווינדוס ללינוקס, והצעד שעשיתי לעבור מווינדוס ללינוקס היה בעקבות שלשה סיבות עיקריות:

    • כל הזמן יש בעיות ובאגים מעצבנים עם הממשק הגרפי (כך לפחות היה אצלי, זה לא אומר שאצל כולם זה ככה), לדוגמא: פתאום האייקונים של וורד לא מוצגים, פתאום המראה של אלט+טאב נהיה מוזר, ועוד ועוד.

    • טעם אישי שלא אהבתי את העומס הוויזואלי שיש בסייר הקבצים שיש לווינדוס.

    • והעיקר - ווירוסים ווירוסים ווירוסים. כל אונקי שאתה הכנסת פעם לאיזה מחשב פתאום קבצים נעלמים, נהפכים לקיצורי דרך, ותוכנת האנטי וירוס מזהה כמה קבצים מוסתרים עם שמות מוזרים שאכן פתאום נכנסו ומצאו את דרכם לשבת על האון-קי. זה ממש מעצבן להרגיש שקורים לך דברים במחשב/און-קי שאתה לא שולט עליהם ולא בחרת שהקבצים האלו ייכנסו לאון-קי שלך.

    אני מסכים שלינוקס ממש ממש לא מתאימה לכל אחד. מי שעובד עם תוכנות אדובי למשל או תוכנות כמו אוטוקאד וכדו' - אין לו תחליפים אמיתיים בלינוקס. (לפי ידיעתי, יש קצת דברים - אבל לא נראה לי שהם מגיעים לרמה של התכנות שיש בווינדוס.) ולכן לינוקס לא מתאימה לו.

    אבל מי עובד / לומד תכנות ופיתוח - הוא בטח יאהב לינוקס, ולינוקס אכן מתאימה לו. תוכנות הפיתוח הפופאלריות כמו ויזואל סטודיו קוד, פיצ'ארם, ג'ופיטר נוטבוק, דוקר, וירטואל בוקס, vmware, כולם עובדים מעולה על לינוקס.

    אבל עדיין גם מפתח ומתכנת תמיד כדאי שיהיה לו מכונה וירטואלית של ווינדוס 10 או 11 - זה אף פעם לא מזיק, ויכול הרבה פעמים לעזור.

    תוכנה

  • פלט בעברית בתוכנת VSCODE באובונטו
    ק קן ציפור

    שלום לכולם,
    בתכנת vscode באובונטו הפלט של מילים בעברית הוא יוצא בסדר הפוך,
    לדוגמא, אם אני כותב בקוד:

    side_1 = int(input("תכניס מספר:\n"))
    

    אז הפלט יהיה:

    רפסמ סינכת:
    

    אשמח לעצה מה ניתן לעשות.

    תכנות

  • עדכון חתימות אנטי וירוס בתוכנת clamAV
    ק קן ציפור

    איפה אמור להיות הקובץ sample?

    תוכנה

  • עדכון חתימות אנטי וירוס בתוכנת clamAV
    ק קן ציפור

    א' מה זה קובץ sample?
    ב' ניסיתי ליצור קובץ /etc/clamav/freshclam.conf ומה שקיבלתי אחרכך שהרצתי שוב את הפקודה לרענון קובץ החתימות זה זה:

    ERROR: No DatabaseMirror or PrivateMirror servers set in freshclam config file.
    ERROR: Unable to find DatabaseMirror or PrivateMirror option(s) that specify database server FQDNs.
    
    תוכנה

  • עדכון חתימות אנטי וירוס בתוכנת clamAV
    ק קן ציפור

    אני משתמש באנטי וירוס של clamAV למחשב לינוקס, ואני מנסה לעדכן את קובץ חתימות האנטי וירוס הוא כותב לי שלא נמצא כזה קובץ, ובבדיקה מהירה אני מגלה שלא נמצא כזה קובץ!
    מה ניתן לעשות?
    צילום מסך מ־2024-03-09 20-48-59.png

    תוכנה

  • עזרה - אתר על שרת וירטואלי לא נפתח
    ק קן ציפור

    אשמח אם תפרט יותר!
    (אני לא מתכנת, ואני גם אף פעם לא למדתי בניית ווב, ואני לומד תוך כדי תנועה.
    אני עושה את זה כתחביב, אבל יש לי שם הרבה חומר חשוב, וחבל לי שהוא יילך לאיבוד, השקעתי בזה הרבה שעות ומחשבה.)

    תכנות

  • עזרה - אתר על שרת וירטואלי לא נפתח
    ק קן ציפור

    יש לי אתר על המחשב האישי (לינוקס),
    שיחקתי בהרשאות ובקבוצות של התיקיות של השרת, וכנראה בגלל זה הוא מחזיר לי שגיאה.
    אשמח מאוד אם מישהו יכול לומר לי מה ניתן לעשות?
    זה תמונה מהשגיאה:
    6eedb7a3-0e18-4135-9c88-d488c567ee6f-תמונה.png

    תכנות

  • פרטי התחברות ל-FTP
    ק קן ציפור

    היי חברים,
    יש לי אתר וורדפרס שמותקן על מחשב אישי, באמצעות שרת וירטואלי xampp, עכשיו אם אני רוצה לעדכן ולשדרג אותו הוא מבקש ממני פרטי התחברות של FTP. אני לא ממש יודע מה זה,
    8c752867-318b-4e4c-82e0-bf2e24ebefaf-צילום מסך מ־2024-02-29 23-14-13.png
    אני ישמח אם יסבירו לי מה צריך לעשות,
    ניסיתי להכניס את פרטי הכניסה שלי לאתר, אבל זה נתן שגיאה.

    תכנות

  • בעיה ב- PYCHARM בלינוקס אובונטו
    ק קן ציפור

    אכן הוספתי את התיקייה pycharm prodjects לנתיב והכל בא על מקומו בשלום...
    תודה רבה לכולם 🙏

    תכנות

  • בעיה ב- PYCHARM בלינוקס אובונטו
    ק קן ציפור

    גם אם אני מעביר אל תיקייה בשם אנגליתגם הוא אומר שהוא לא מוצא את זה.
    מה ניתן לעשות?
    צילום מסך מ־2024-02-24 20-06-57.png

    תכנות

  • בעיה ב- PYCHARM בלינוקס אובונטו
    ק קן ציפור

    שלום לכולם!
    לאחרונה עברתי (בהדרגתיות) ממערכת הפעלה ווינדוס למערכת הפעלה אובונטו של לינוקס.
    כשאני פותח את פיצ'ארם (שניתן להורידו ללינוקס מחנות התוכנות של אובונטו) אז הוא כותב לי בשורת המצב שיש לי אינטרפרטר (שהוא מגיע בילד-אין באובונטו) אבל כשאני עושה ראן הוא מציג לי שגיאה.
    אשמח אם משהו יודע מה הבעיה כאן.
    Screenshot.png

    תכנות
  • 1 / 1
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום