@צדיק-תמים כתב בהפעלת שרת:
אבל יכול להיות שהמערכת ששולחת את הוובהוק דורשת שיהיה כתובת עם HTTPS
זה בדיוק מה שחששתי
@צדיק-תמים כתב בהפעלת שרת:
או לחבר את הדומיין
הבעיה שאין לי דומיין
אני צריך גם לקנות דומיין עכשיו?
@צדיק-תמים כתב בהפעלת שרת:
אבל יכול להיות שהמערכת ששולחת את הוובהוק דורשת שיהיה כתובת עם HTTPS
זה בדיוק מה שחששתי
@צדיק-תמים כתב בהפעלת שרת:
או לחבר את הדומיין
הבעיה שאין לי דומיין
אני צריך גם לקנות דומיין עכשיו?
מה עם תעודת SSL זה מגיע ביחד עם השרת שאני שוכר או שאני צריך לדאוג לזה לבד
@dovid זה לא יחסום לי את השרת עצמו
בהמשך לנושא הזה https://tchumim.com/topic/17037/שרת-להרצת-בוט-קטן/13
אחרי ששכרתי שרת מה אני צריך לעשות
להעלות איליו את הקובץ פייתון ולהריץ וסיימתי?
או שיש עוד אילו פעולות שצריך לעשות? כגון אבטחה או לא יודע מה

למה בדיגטל אושן בברירת מחדל הוא נותן לי 28 דולר לחודש
מה אני צריך לשנות
ושוב פעם תודה על כל התגובות המפורטות מעריך את זה מאד
@צדיק-תמים כתב בשרת להרצת בוט קטן:
שאתה בגדול פשוט דוחף לגיטאהב וזהו
זה נשמע לי הכי פשוט
יש סיבה לא להשתמש בזה?
@צדיק-תמים אם אני רוצה להעלות קבצים להוריד
אני לא צריך את אתר הניהול
תודה רבה על כל התגובות המפורטות
@צדיק-תמים כתב בשרת להרצת בוט קטן:
מה שכן נזכרתי עכשיו שנטפרי משום מה חסמו (בצורה חפיפניקית, נחסם רק אחרי רענון) את הניהול VPS דווקא של
זה מפריע לשימוש בצורה דרסטית או שניתן להסתדר?
@צדיק-תמים כתב בשרת להרצת בוט קטן:
Droplets
זה בעצם מכונה וירטואלית של לינוקס או שזה יותר מזה?

קצת התבלבלתי מכל האפשריות
זה תמונה מדגיטל אושן מה אני צריך לבחור
כתבתי בוט קטן בפייתון
איפה אני יכול לשכור שרת בקלות
הכי חשוב לי האמינות שלא יפול לי פתאום בלי הודעה מוקדמת
וכמובן גם המחיר
@shraga אני בוגר הנדסת תוכנה ללא עבודה כרגע
אם אתה מעוניין אני יכול לבנות לך מערכת כזאת במחיר מוזל
@dovid כתב בלתכנת דף PHP שיתחבר לקורא כרטיסים:
אתה לא במצב רוח לקרוא היום
באמת? אתה מסיק מסקנות מהר מדי, אם אתה גם מתכנת כך 

בכל מקרה השאלה האם לפותח הנושא יש צורך דוקא בכרטיס עם שבב או שמספיק כרטיס מגנטי לקבלת נתונים מהכרטיס
@barbar
@dovid צודק על זה דברתי לא אחזתי שדיברו פה על כרטיס עם שבב
באמת מעניין החילוק בניהם למה זה עובד בצורה שונה? וגם למה זה נצרך?
@dovid כתב בלתכנת דף PHP שיתחבר לקורא כרטיסים:
דף אינטרנט לא יכול לגשת לקורא כרטיסים.
תשובה כלל לא מדויקת
אני מניח שזה תלוי בסוגי הכרטיס ובסוגי הקורא
אבל ודאי שזה קיים
אני בעצמי בניתי דף אינטרנט שמקבל את מספר הכרטיס מהקורא כרטיסים
זה בעצם כמו מקלדת במקום שהמשתמש יזין את המספר כרטיס
הוא מעביר את הכרטיס בקורא והמספר אוטמטי נכתב לתיבת טקסט
(אני בניתי רק את הדף עצמו ואת הפונקציות של הקריאה מהקורא כרטיסים מישהו אחר כתב כך שאני לא יודע בדיוק איך הוא בנה את זה אבל אם זה חשוב אני יכול לברר)
@avi-rz כתב במייבש כביסה לא עובד! מה הסיבה?:
המייבש מקבל חשמל מהקיר - בדקתי בצד השני של הכבל שנכנס למייבש,
מה בדקת?
אולי הבעיה בהזנה של החשמל?