שאלה למי שמתעסק במכירת/סיפוק ציוד מחשבי ללקוחות
-
שאלתי למי שמתעסק במכירה של ציוד מחשבי ללקוחות
למשל אם אתה בא למכור מחשב ללקוח, נניח מחשב כמו שהוא ישר מהאריזה,
ואתה רק אחראי על מערכת הפעלה ותוכנות וכו'
יש אפשרות 1:
לתת ללקוח לשלם את העלות של המחשב לספק שמספק לך אותו, ולך הוא יוסיף למשל 500 ש"ח וכו' כה שאתה רוצה להרוויח
אלא שזה לא נעים לפעמים שיידע בדיוק כמה הרווח שלנו וכו'.
אפשרות 2:
לשלם הכל בעצמך לספק המחשב, ולגבות את התשלום כולל העלות העבודה שלך מהלקוח, אלא שאז זה יותר התעסקות וכו'.
וגם לפעמים הספק רוצה ממך תשלום אחד, ואילו הלקוח רוצה רק בכמה תשלומים ואז אתה סופג עליך את האיחור בתשלום וכו'.שאלתי: האם מישהו ממכם מצא את הנוסחא איך להתסדר עם ענין זה ומה הכי מתקבל לרצון הן מבחינת הלקוח והן שיהיה שווה בשבילנו.
בברכה
אלי -
אחד מהיבטים
האם אתה מספק אחריות למוצר או לא? האם יש לך חלקי חילוף במידה ויש צורך להחליף חלק תקול שיש להחליף.באופציה א הלקוח אמור לדעת שהעמלה שלך הוא על השירות וההתקנה ולא על המוצר שהטיפול באחריות זה מול הספק.
באופציה ב אתה כבר מחוייב ליותר, ואתה אמור לקחת את זה בתמחור.