מערכת ניהול שיחות מלאה – תמלול, מיילים, שיטס, דירוגים, נציגים ועוד
-
כהקדמה קצרה:
- פוסט זה הוא פרסום, בהתאם לחוקי הפורום - המרחב הפרטי.
- יש לי ניק בפורום, אך כיון שע"י פרסום זה אצטרך להחשף, פתחתי ניק שונה לצורך הפרסום.
המייל גלוי בפרופיל, למעוניין במערכת.
מערכת ניהול השיחות
תוכנה לניהול שיחות טלפוניות – מותאמת במיוחד לעמותות, מוקדים ועסקים קטנים.
המערכת פועלת על שרת עצמאי, מקבלת Webhook מימות המשיח, מתמללת שיחות, מנהלת אותן בגיליונות Google Sheets, שולחת מיילים אוטומטיים, מנתחת שיחות לפי AI – ועוד.
פיצ'רים עיקריים:
️
️
️
קבלת שיחות והזנה:
- קבלת Webhook בזמן אמת (ימות המשיח / שירותים תומכים אחרים)
- יצירת רשומות שיחה בגיליון Google Sheets (נכנסות + יוצאות)
- הכנסת הקלטות, תמלול, סטטוס, מזהים, תאריכים, מזהי שיחה ועוד
🧠 תמלול, ניתוח ותיוג:
- תמלול אוטומטי של כל השיחות
- ניתוח AI לפי תוכן השיחה – דירוג, סיכום, סיווג
- תיוג לפי קטגוריות (כגון מכירות, תרומות, תמיכה וכו')
- אפשרות לייצוא חכם לפי סינון (סטטוס, קטגוריה וכו')
ניהול סטטוסים ודוחות:
- סטטוס שיחה אוטומטי: טופל, לא טופל, טרדן, חזרו אליו, נענה בהמשך...
- צפייה בשיחה בגיליון + האזנה להקלטה ישירות מהשיטס
- סנכרון דו-כיווני מלא בין גליונות (כולל שימור מידע קיים)
- שליחת מיילים אוטומטיים על כל שיחה
- התראות יומיות על שיחות שלא טופלו
- דוחות יומיים לנציגים – כולל צינתוקים מותאמים אישית
חסימות והפניות:
- סימון מספרים כטרדניים ושליחה לרשימה שחורה
- ניתוב חכם: לקוח שמתקשר שוב – מועבר אוטומטית לנציג שטיפל בו קודם
- שלוחה לנציגים שמאפשרת לחזור ללקוחות שטרם נענו
תמונות:
תמלול מדוייק מאוד [ובחינם! ללא העלות הנוספת של זיהוי דיבור!] של מה שמכונה ב'ימות' "טופס דיגיטלי" [הזן שם פרטי, משפחה וכולי]
שיטס אוטומטי לרכזים, שיחות שבאחריותם שלא טופלו:
דוגמא למייל שנשלח עם פרטי השיחה, סיכום השיחה, ושאיבת הנתונים ממנה.
שיטס לסיכום השיחות הנכנסות והיוצאות, שיחות שטופלו/לא טופלו, ועוד...