@dovid אמר בהתחברות בAPI לאתר OfficeGuy מאקסס:
תכתוב סקריפט (בכל שפה שתבחר למעט אקסס...)
יש מצב לקצת הסבר?
תודה רבה
@dovid אמר בהתחברות בAPI לאתר OfficeGuy מאקסס:
תכתוב סקריפט (בכל שפה שתבחר למעט אקסס...)
יש מצב לקצת הסבר?
תודה רבה
אולי בכל זאת... 
תודה
איך אפשר לשנות את כתובת המייל שלי בפורום?
תודה
עקב כך שדי לא הצלחתי להבין משהו מסודר מכל התגובות לעיל, האם ישנה אפשרות בבקשה למישהו לכתוב את הקטע קוד הזה? זה ממש יעזור לי.
וכן האם יש למישהו קובץ אקסס עם קוד API שעובד שהוא יכול לשלוח לי, אולי ככה אני יבין מה קורה?
תודה רבה מאוד מאוד!!!!
האם מישהו יכול לעזור לי?
יש באתר שלהם כאן רשימת פונקציות ב API, ואני רוצה להשתמש בראשונה (
/api/accounting/customers/create/
Create customer) ליצירת לקוח חדש.
האם מישהו יכול להסביר לי קצת איך אפשר דרך אקסס (VBA) לשלוח פקודה כזו?
אני די מבין בVBA אבל ממש לא בAPI
תודה רבה מאוד
למישהו יש מדריך בעברית או אנגלית ללימוד VB ו SQL SERVER,
את VB אני מכיר די טוב מאקסס (אם כי שמתי לב שישנם כמה שינויים).
איך משתמשים בSQL ואיך מקשרים בינו לבין VB
תודה רבה מאוד
תודה רבה!!!
עובד מצויין!
0_1541451751561_שאילתה.accdb
הקוד אמור לעדכן את כל מי שמסומן בטיפול - לשולם, בחנות שאותה בחרתי.
טעות, האתר לא נותן לי לכתוב מדי הרבה תגובות.
צריך לעשות את זה גם כשהקוד נמצא על הטופס עצמו, עשיתי משתנה שהערך שלו זה השדה ואת זה הוא הצליח, אבל לסנן לפי זה הוא נתקע.
אגב איך עושים ציטוט של קוד?
לא.
זה כותב לי פרמטרים מעטים מדי.
לא.
זה כותב לי פרמטרים מעטים מדי.
אם אני כותב בלי מרכאות זה מביא לי שגיאה שפרמטרים מעטים מדי, ואם אני כותב עם מרכאות זה לא מביא לי כלום (בערך rs.RecordCount הוא מביא לי אפס)
CT זה השם של השדה בטופס
ניסיתי לשים מרכאות כאלה ' ' וזה לא עבד בכלל, אפי' לא שגיאה.
וכשאני של מכרות כאלה " " אז אקסס מביא לי שגיאה כבר כשאני כותב את זה בVBA
אם אני שם מרכאות בשם של השדה זה עושה לי שגיאה בVBA ולא נותן לי לכתוב את זה
@מנצפך אמר בעזרה בשאילתה בVBA:
צריך להיות כך:
Set rs = CurrentDb.OpenRecordset("SELECT * FROM [טתלושים] WHERE (((טתלושים.בטיפול) = True) AND ((טתלושים.שולם) = False) AND ((טתלושים.חנות) = 'CT'))")
CT זה שם של השדה
אני רוצה לעשות בדיקה כמה רשומות יש לי שעונות על כמה קריטריונים, ואני לא מצליח לכתוב את זה בrecordset.
כל פעם הוא כותב לי פרמטרים מעטים מדי (שגיאה מס' 3061), מישהו יודע אם יש דרך לכתוב את זה?
הקוד זה
Set rs = CurrentDb.OpenRecordset("SELECT * FROM [טתלושים] WHERE (((טתלושים.בטיפול) = True) AND ((טתלושים.שולם) = False) AND ((טתלושים.חנות) = CT))")
השדה חנות זה טקסט ובטיפול ישולם זה כן/לא.
תודה רבה על העזרה.
אני עשיתי קוד להעתיק קובץ באקסס ( CopyFile ), גם את התוכנה עצמה וגם את המסד נתונים שלה. אבל אם התוכנה או המסד נתונים שלה פתוחים הוא לא נותן להעתיק, והוא כותב שהקובץ נעול, אפילו שידנית אפשר להעתיק רגיל, מישהו יודע איך אפשר להתגבר על זה?
תודה רבה מאוד.
פורסם במקור בפורום CODE613 ב03/01/2018 14:11 (+02:00)
בסדר הצליח.
תודה רבה מאוד!
פורסם במקור בפורום CODE613 ב03/01/2018 11:50 (+02:00)