דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תכנות
  3. אשראי בתקן EMV עם התחברות בAPI

אשראי בתקן EMV עם התחברות בAPI

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכנות
5 פוסטים 4 כותבים 112 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעקב2י מנותק
    יעקב2י מנותק
    יעקב2
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    קשור לנושא הזה אבל הרבה השתנה לדעתי בתחום
    אני עם עסק של מחשבים
    בהתחלה עשיתי מסוף של HYP עם סליקה
    הוא לא מספק אותי (ואני כלוא איתם 3 שנים עלות המכשיר)
    בנוסף יש לי חשבון בסאמיט עם סליקה
    בניתי לי CRM שעונה על כל הדרישות שלי כולל חיבור בAPI לסאמיט לסליקה וקבלות
    הבעיה שהם לא תומכים בEMV
    גם ככה אני כבר מוציא הרבה
    אני מחפש מכשיר EMV שיתחבר בAPI ואני אסלוק פיזי לאלו שמגיעים לחנות דרך התוכנה שלי
    לא אכפת לי לשלם סכום ח"פ על המכשיר אבל בחודשי אני לא מעוניין לשלם הרבה
    PAYPLUS רוצים 69 בחודש ועוד 30 על הAPI - יקר לי
    אם אתם יודעים על משהו כזה אשמח

    ניוד חשמל - חיסכון של עד מאות שקלים בחודש - הסבר מלא והצטרפות
    y0556737528@gmail.com

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S לא נמצא
      S לא נמצא
      Shmuel754
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      לפלא קארד יש אופציה של משלוח פקודת URL עם נתוני העסקה ומספר מכשיר, והמכשיר מקבל את הבקשה ומציג את העסקה לביצוע בEMV (או בהקלדה) ושולח חזרה לתוכנה הודעת ביצוע.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יעקב2י יעקב2

        קשור לנושא הזה אבל הרבה השתנה לדעתי בתחום
        אני עם עסק של מחשבים
        בהתחלה עשיתי מסוף של HYP עם סליקה
        הוא לא מספק אותי (ואני כלוא איתם 3 שנים עלות המכשיר)
        בנוסף יש לי חשבון בסאמיט עם סליקה
        בניתי לי CRM שעונה על כל הדרישות שלי כולל חיבור בAPI לסאמיט לסליקה וקבלות
        הבעיה שהם לא תומכים בEMV
        גם ככה אני כבר מוציא הרבה
        אני מחפש מכשיר EMV שיתחבר בAPI ואני אסלוק פיזי לאלו שמגיעים לחנות דרך התוכנה שלי
        לא אכפת לי לשלם סכום ח"פ על המכשיר אבל בחודשי אני לא מעוניין לשלם הרבה
        PAYPLUS רוצים 69 בחודש ועוד 30 על הAPI - יקר לי
        אם אתם יודעים על משהו כזה אשמח

        M מחובר
        M מחובר
        MAD
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יעקב2
        למה שלא תקנה קורא פשוט בעלי אקספרס שיתחבר לתוכנה שלך?
        או שאתה מחפש מכשיר שלא יהיה תלוי במחשב?
        למה כזה דבר לא טוב?

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M MAD

          @יעקב2
          למה שלא תקנה קורא פשוט בעלי אקספרס שיתחבר לתוכנה שלך?
          או שאתה מחפש מכשיר שלא יהיה תלוי במחשב?
          למה כזה דבר לא טוב?

          A מנותק
          A מנותק
          avi rz
          כתב נערך לאחרונה על ידי avi rz
          #4

          @MAD לא צריך מכשיר עם אבטחה?
          אבטחה - זה משהו שאפשר להתקין על כל מכשיר סיני? יש לי כזה מכשיר, ואני לא התיימרתי להניח על זה, ולו פעם אחת את האשראי שלי, אז למה שלקוחות יסכימו?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M מחובר
            M מחובר
            MAD
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @avi-rz אני לא שאלתי ספציפית על המכשיר הזה אלא על הרעיון
            ואני מאמין שיש כאלה שמגיעים עם תקן אבטחה מוכרת

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            תגובה
            • תגובה כנושא
            התחברו כדי לפרסם תגובה
            • מהישן לחדש
            • מהחדש לישן
            • הכי הרבה הצבעות


            בא תתחבר לדף היומי!
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • קטגוריות
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש
            • חוקי הפורום