דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תכנות
  3. שימוש בAPI למציאת מיקוד

שימוש בAPI למציאת מיקוד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכנות
12 פוסטים 6 כותבים 240 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מאיררי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    למשהו יש מושג איך אפשר להשיג מיקוד ע"י API של כתובת מלאה או מספר רחוב/ישוב?

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מאיררי

      למשהו יש מושג איך אפשר להשיג מיקוד ע"י API של כתובת מלאה או מספר רחוב/ישוב?

      A מנותק
      A מנותק
      avi rz
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מאיררי אפשר לחפש בהיסטוריה של הפורום
      למשל כאן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מאיררי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        למיטב ידיעתי זה כבר לא עובד,
        אם למישהו זה עובד,
        אדרבה שיחכים אותי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • J מנותק
          J מנותק
          Jabberwock
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          אבל איזה API ניסית?
          האם ניסית את apimftprd.israelpost.co.il עם הזנת Application-API-Key ו- Ocp-Apim-Subscription-Key ?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • shragaS מנותק
            shragaS מנותק
            shraga
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            שימו לב שכרגע הAPI הזה לא מגיב גם ישירות באתר שלהם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • J Jabberwock

              אבל איזה API ניסית?
              האם ניסית את apimftprd.israelpost.co.il עם הזנת Application-API-Key ו- Ocp-Apim-Subscription-Key ?

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאיררי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @Jabberwock דבר ראשון הקישור מחזיר 404, השאלה היא האם זה בגלל שאין Application-API-Key ו- Ocp-Apim-Subscription-Key, או שהקישור באמת לא פעיל!
              מה הם הגדרות ה- Application-API-Key ו- Ocp-Apim-Subscription-Key שצריך להכניס?
              אני אבדוק.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • dovidD מנותק
                dovidD מנותק
                dovid
                ניהול
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מאיררי יש פה את מה שצריך.
                באיזה שפה/סביבה אתה צריך את זה?

                • מנטור אישי בתכנות והמסתעף – להתקדם לשלב הבא!
                • בכל נושא אפשר ליצור קשר dovid@tchumim.com
                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר פוזן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @dovid
                  הקוד הזה כבר לא עובד
                  זה בעייה עם הטוקן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • dovidD dovid

                    @מאיררי יש פה את מה שצריך.
                    באיזה שפה/סביבה אתה צריך את זה?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיררי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @dovid כרגע PHP.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • J מנותק
                      J מנותק
                      Jabberwock
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      בדקתי כעת.
                      השם משתמש והסיסמה לא תקינים.
                      אבל כן מתקבלת תגובה תקינה מהשרת (קוד 200).
                      ERROR: Can't generate new access token!
                      {"IsSuccess":false,"AccessToken":null,"AccessTokenType":null,"ExpireIn":0}

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • shragaS מנותק
                        shragaS מנותק
                        shraga
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        מצורף פרויקט עדכני מתועד ועובד תקין באדיבות claude code
                        https://github.com/shraga100/israelpost-zip-api

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • J מנותק
                          J מנותק
                          Jabberwock
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          איך אתה עושה מיקוד לכתובת?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          בא תתחבר לדף היומי!
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • קטגוריות
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש
                          • חוקי הפורום