דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תכנות
  3. מחפש api לטקסט לדיבור (stt) ו דיבור לטקסט (tts) איכותי וזול

מחפש api לטקסט לדיבור (stt) ו דיבור לטקסט (tts) איכותי וזול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכנות
6 פוסטים 4 כותבים 213 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • MordechayM מנותק
    MordechayM מנותק
    Mordechay
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום.
    אני מחפש טקסט לדיבור ודיבור לטקסט (שניהם) איכותיים וזולים כרגע אני משתמש בדיבור לטקסט של openai (ממש לא איכותי gpt-4o-transcribe ) ובטקסט לדיבור אני משתמש ב gemini tts של גוגל וזה יחסית יקר, אבל האיכות בסדר (השתמשתי פעם ב tts של openai וזה ממש לא איכותי..)
    חשוב לי גם המהירות, ה gemini tts של גוגל יחסית איטי (זה ai בסופו של דבר)
    תודה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • dovidD מנותק
      dovidD מנותק
      dovid
      ניהול
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      https://tchumim.com/topic/16850
      https://tchumim.com/topic/17398
      משימוש רציף מאז אני עדיין חושב שelevenlabs הוא הכי טוב.

      • מנטור אישי בתכנות והמסתעף – להתקדם לשלב הבא!
      • בכל נושא אפשר ליצור קשר dovid@tchumim.com
      kasnikK תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • dovidD dovid

        https://tchumim.com/topic/16850
        https://tchumim.com/topic/17398
        משימוש רציף מאז אני עדיין חושב שelevenlabs הוא הכי טוב.

        kasnikK מנותק
        kasnikK מנותק
        kasnik
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @dovid גם ל tts?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • dovidD מנותק
          dovidD מנותק
          dovid
          ניהול
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @kasnik זה אין לי ניסיון ממש, אבל הסברא אומרת שהם טובים, זו חברה שפועלת רק בתחום זה.

          • מנטור אישי בתכנות והמסתעף – להתקדם לשלב הבא!
          • בכל נושא אפשר ליצור קשר dovid@tchumim.com
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • MordechayM מנותק
            MordechayM מנותק
            Mordechay
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            כתבתי מפורש שאני צריך משהו במחיר סביר elvent lab מאוד יקר.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • W מנותק
              W מנותק
              WEB
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              יש כאן API שנראה גם מצוין וגם בזול https://soniox.com/

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              תגובה
              • תגובה כנושא
              התחברו כדי לפרסם תגובה
              • מהישן לחדש
              • מהחדש לישן
              • הכי הרבה הצבעות


              בא תתחבר לדף היומי!
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • קטגוריות
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש
              • חוקי הפורום