עבודה משותפת ב Visual Studio
-
אפשר להסביר קצת יותר על TFS?
העבודה היא דרך הIDE הרגיל (VisualStudio2012)?
איפה נשמרים הקבצים?
אם אני עובד על תוכנת Desktop, איך אני מריץ אותה על המחשב שלי?
תודה!
(אני מעוניין לדעת את העקרונות הבסיסיים איך לעבוד בצוות (2 אנשים) בTFS. ולא מעניין אותי כעת כל מיני פיצ'רים של ניהול ומעקב אחרי התקדמות הפרוייקט וכדו'.)פורסם במקור בפורום CODE613 ב19/10/2017 11:13 (+03:00)
-
זה בעצם עבודה עם מערכת ניהול גרסאות דוגמת גיט
אלא שיש לך לזה פיצ'ר מובנה בVS, וזה נותן לך אחסון בחינם (של הפרוייקטים הפרטיים שלך) בענן של מיקרוסופט, כך שאתה יכול להיות רגוע שהקבצים שלך נשמרים בידיים טובות.אם אתה משתמש בגיט, אז זה בדיוק על פי העקרונות של גיט, (כמדומני), בד"כ מומלץ שכל אחד יעבוד על ענף (בראנץ) נפרד, ולא על המאסטר, ואח"כ כשאתה מסיים פיצ'ר אתה משלב אותו במאסטר.
מדריך לגיט בעברית יש לך כאן: https://internet-israel.com/category/מדריכים/git/
מדריך לעבודה של זה עם team: https://docs.microsoft.com/he-il/vsts/indexפורסם במקור בפורום CODE613 ב19/10/2017 15:09 (+03:00)
-
ולא מעניין אותי כעת כל מיני פיצ'רים של ניהול ומעקב אחרי התקדמות הפרוייקט וכדו'.)
בכל זאת, בכל עבודת צוות במוקדם או במאוחר, מישהו , או משהו ידפוק את הגיט, ואז תצטרך לדעת מה לעשות עם זה. זה קורה במשפחות הכי טובות. למרות להוריד עבודה רבה לטמיון צריך כשרון מיוחד, ב"ה, חלקנו בהחלט ניחנו בזה. - בדרך כלל זה לעבוד על שחזור על כל גווניו.
אני ממליץ לך לראות כמה סרטונים פשוטים בנושא+- וכמו כן את 5 הפקודות המרכזיות של הגיט ואפציה של שבירה עם ג' האופציות שלה.
פורסם במקור בפורום CODE613 ב21/10/2017 22:01 (+03:00)
-
בד"כ מומלץ שכל אחד יעבוד על ענף (בראנץ) נפרד, ולא על המאסטר, ואח"כ כשאתה מסיים פיצ'ר אתה משלב אותו במאסטר.
נשמע לי עקום לגמרי, מעולם לא שמעתי שעובדים כך, מה שיכול לקרות במצב כזה זה ששתי אנשים יכולים לעבוד בו זמנית על אותו קובץ, בלי לדעת אחד מהשני, שזה הדבר הכי חשוב שזה בא למנוע.
ה"מאסטר" הוא לא קדוש, בדיק בשביל זה יש Version Control, כשעובדים על פיצר עושים את כל השינויים לוקלית עד ה Check In, מקסימום אפשר לעשות Shelve שלא יאבדו השינויים הלוקליים אם הולך המחשב).אני אסבר ב 2 מילים איך אני מכיר עבודה עם ה TFS:
מעלים את הפרוייקט ל TSF על ידי קליק ימני על הפרוייקט Add to Source Control ובוחרים מיקום יחסי בתיקיות על השרת.
מי שרוצה לעבוד על הפרוייקט, נכנס ל Tfs Explorer ומושך את כל הקבצים, (Get Latest Version), לתיקיה מקומית.
כשאתה מתחיל לערוך קובץ הקובץ הזה נתפס לעריכה אצלך (Check Out) וכל משתמש אחר יראה לוגו של איש קטן על הקובץ, וכך ידע שפלוני כעת עובד על הקובץ.
כשסיימנו לערוך, עושים Check In והקובץ מתעדכן בשרת בגירסתו המעודכנת.
מכאן יש המון פרטי פרטים, מה קורה אם מישהו בכל זאת עורך קובץ במקביל (עושים MERGE ידני), מה קורה אם אני רוצה לחזור אחורה (Get Specific Version), וכו.פורסם במקור בפורום CODE613 ב21/10/2017 23:57 (+03:00)
-
תודה לכולם.
softs. עזרת לי מאוד.
יש אתר שיושב על שרת מסוים. שם גם נמצא הדטה בייס.
איך אני יכול להריץ את האתר מהמחשב שלי? אני מתאר לעצמי שזה קשור לאיך בכלל עושים טסט. מקווה שהובנתי.
אשמח גם להסבר איך עושים טסטים עם TFS.פורסם במקור בפורום CODE613 ב23/10/2017 00:59 (+03:00)
-
סופטס, מהניסיון שלך, מצאת את TSF נוח יותר מגיט? (לא עבדתי עם TSF ודווקא נשמע מעניין...)
או שאם אני כבר על גיט אז זה עדיף?לי יותר נוח ה TFS כי עבדתי לפניו עם SourceSafe, אבל לדעתי זה ענין של טעם,
אני גם עובד עם TFS בשרת לוקלי (יושב על SQL) ולא בענן של מייקרוסופט.פורסם במקור בפורום CODE613 ב26/10/2017 11:37 (+03:00)
-
@םןץףך
תודה לכולם.
softs. עזרת לי מאוד.
יש אתר שיושב על שרת מסוים. שם גם נמצא הדטה בייס.
איך אני יכול להריץ את האתר מהמחשב שלי? אני מתאר לעצמי שזה קשור לאיך בכלל עושים טסט. מקווה שהובנתי.
אשמח גם להסבר איך עושים טסטים עם TFS.השאלה שלך מאוד כללית, באופן כללי אומר שאת כל הטכנולוגיות של שרת ווב כנראה אפשר להתקין על מחשב אישי(NODE, IIS, CORE, etc.), פשוט תקים סביבה דומה אצלך כולל העתק של הדטהבייס, לא מומלץ לעשות טסטים על דטהבייס אמיתי.
TFS הוא כלי לניהול גירסאות קוד ועבודה משותפת, אין לו כל קשר להקמה או ניהול של סביבות טסט, פרט לעובדה אולי שהוא יודע לעשות BUILD מתוזמן ולשפוך את הקבצים לאנשהו.
פורסם במקור בפורום CODE613 ב26/10/2017 11:44 (+03:00)
-
@avr416
בד"כ מומלץ שכל אחד יעבוד על ענף (בראנץ) נפרד, ולא על המאסטר, ואח"כ כשאתה מסיים פיצ'ר אתה משלב אותו במאסטר.נשמע לי עקום לגמרי, מעולם לא שמעתי שעובדים כך, מה שיכול לקרות במצב כזה זה ששתי אנשים יכולים לעבוד בו זמנית על אותו קובץ, בלי לדעת אחד מהשני, שזה הדבר הכי חשוב שזה בא למנוע.
ה"מאסטר" הוא לא קדוש, בדיק בשביל זה יש Version Control, כשעובדים על פיצר עושים את כל השינויים לוקלית עד ה Check In, מקסימום אפשר לעשות Shelve שלא יאבדו השינויים הלוקליים אם הולך המחשב).כך עובדים אצלנו (הפרוייקטיים שלנו יושב ברפו בגיטהב), התהליך שאתה מתאר נכון בTFS לא בגיט.
גיט היא מערכת לניהול גרסאות ולא לניהול קבצים, היא לא משכפלת את הקבצים, אלא עוקבת אחרי השינויים שלך, ויכולה לזהות איפה בדיוק שינית ואיפה לא.
צורת העבודה המקובלת - למיטב ידיעתי - היא שלכל פיצ'ר שמוסיפים יוצרים ענף נפרד.
אם שני אנשים עובדים על אותו קובץ, גיט יודעת לזהות את השינויים ולנסות למזג, אם יהיו קונפליקטים היא תשאל אותך - איזה גרסה אתה רוצה לשמור. ותמיד אפשר לעשות את המיזוג ידנית, אם זה מסתבך..
מצ"ב קישור בנושא -כשאתה רוצה לשמור את השינויים שלך אתה עושה commit ואז זה שומר על המאגר המקומי שלך, אתה יכול לעשות push ולדחות את השינויים לשרת. לעשות Pull ולמשוך משם את כל השינויים שעשו אחרים. וכו'.
ממליץ לך גם לקרוא את המדריך הזה בגיטהב - https://guides.github.com/activities/hello-world/ הוא מתאר את הדרך של העבודה הנכונה עם שרתי גיט.
פורסם במקור בפורום CODE613 ב26/10/2017 21:33 (+03:00)
-
זה נכון ככה רואים בגיטהאב.
למשל זה
https://github.com/sindresorhus/file-type/pull/106
מגיע מהענף הזה medez:3gpכלומר הוא יצר ענף מיוחד 3gp.
תסתכל שמה על כל ה PR. ותראה שכולם ככה עושים PR.פורסם במקור בפורום CODE613 ב26/10/2017 21:44 (+03:00)