דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תוכנה
  3. דרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג

דרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנה
28 פוסטים 4 כותבים 2.6k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חייםיודלביץח מנותק
    חייםיודלביץח מנותק
    חייםיודלביץ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משתמש שנמחק
    #1

    שלום

    מעוניין לברר בשביל חבר שרוצה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג

    הוא רוצה שיהא לו לפחות את האפשרויות הבאות

    סליקת אשראי
    שליחת מייל לאיש קשר
    רשימת שיחות ממתינות
    הרשאות משתמש
    חיוג אוטומטי מתוך התוכנה
    תמיכה מלאה בעמדות מרובות
    דוחות כספיים לפי תאריכים וכו'

    אם יש כזה דבר רשימה מוכנה של כל תושבי מדינת ישראל הוא ישמח מאד

    אשמח לדעת מה יש להציע בתחום
    וכן האם יש עוד דברים שחובה לדאוג שיהא לו ברמה הכללית
    וכמובן מחיר

    בתודה מראש לכל העוזרים והמסייעים

    clickoneC תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חייםיודלביץח מנותק
      חייםיודלביץח מנותק
      חייםיודלביץ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @golanart
      לא הבנתי, איפה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חייםיודלביץח מנותק
        חייםיודלביץח מנותק
        חייםיודלביץ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @golanart
        לא, אני מעוניין שמי שיש לו נסיון הם מצד מוכרים והן מצד אנשים שעובדים בזה, יאמר איזה תוכנה עדיף להשתמש ומה כדאי שיהא בתוכנה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • clickoneC מנותק
          clickoneC מנותק
          clickone
          השיב לחייםיודלביץ ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

          רשימת שיחות ממתינות

          שיחות נכנסות או יוצאות?
          כמה עמדות?

          מחיר בעניין הזה זה דבר מאד גמיש. תלוי מאד מה אתה צריך במדוייק.

          יש לך A.P.T. ואת תוכנת עסקים. (ויש עוד כמה שאני מניח ש @master יוכל לכתוב כאן)
          ויש גם את שלי שנקראת חפ"ק לניהול המוסד. (רק שאם זה למיידי אני לא יודע אם אני פנוי כעת להטמעה)
          (שלי לא נמכרת אא"כ מתעקשים. היא מושכרת - מתחיל בכמה מאות ש"ח לחודש)

          חשוב מאד לדעת מראש מה הכיוון, האם זה בעיקר שיחות נכנסות או יוצאות.

          אין טסט כמו פרודקשן.

          המייל שלי urivpn@gmail.com

          חייםיודלביץח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חייםיודלביץח מנותק
            חייםיודלביץח מנותק
            חייםיודלביץ
            השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

            @חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

            רשימת שיחות ממתינות

            שיחות נכנסות או יוצאות?
            כמה עמדות?

            מחיר בעניין הזה זה דבר מאד גמיש. תלוי מאד מה אתה צריך במדוייק.

            יש לך A.P.T. ואת תוכנת עסקים. (ויש עוד כמה שאני מניח ש @master יוכל לכתוב כאן)
            ויש גם את שלי שנקראת חפ"ק לניהול המוסד. (רק שאם זה למיידי אני לא יודע אם אני פנוי כעת להטמעה)
            (שלי לא נמכרת אא"כ מתעקשים. היא מושכרת - מתחיל בכמה מאות ש"ח לחודש)

            חשוב מאד לדעת מראש מה הכיוון, האם זה בעיקר שיחות נכנסות או יוצאות.

            גם נכנסות גם יוצאות

            החבר שלי לא יודע בדיוק מה הוא צריך לכן אני שואל כאן אם מישהו יכול לומר מה צריך בשביל מערכת טלפונית להתרמה ע"י נציגים

            מה זה תוכנת עסקים?

            clickoneC תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חייםיודלביץח מנותק
              חייםיודלביץח מנותק
              חייםיודלביץ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              מישהו הציע לחבר את הכוורת מישהו מכיר אם זה טוב בלי באגים שירות טוב וכו'

              אתר הכוורת https://kaveret.biz/

              clickoneC תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • clickoneC מנותק
                clickoneC מנותק
                clickone
                השיב לחייםיודלביץ ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                מה זה תוכנת עסקים?

                http://www.asakimerp.co.il/

                A.P.T
                https://aptsoftware.co.il/tellcenter1/tellcenter4/

                אני ממש מתלבט בין ה3 מה כעת הכי מתאים לך גם מבחינת גמישות וגם מבחינת תקציב.
                אתה צריך לקחת בחשבון גם את הנושא של שירות. זה חשוב מאד.
                ואל תתפתה למי שמספר לך שיש לו שירות פיקס. (בלי ללכלך על אף אחד כולל עלי 🙂 )

                אין טסט כמו פרודקשן.

                המייל שלי urivpn@gmail.com

                חייםיודלביץח תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • חייםיודלביץח מנותק
                  חייםיודלביץח מנותק
                  חייםיודלביץ
                  השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @clickone
                  אפשר לשלוח כאן הודעה פרטית?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • clickoneC מנותק
                    clickoneC מנותק
                    clickone
                    השיב לחייםיודלביץ ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @חייםיודלביץ
                    לא מכיר 😞 ניסיתי להירשם, אבל הסמס אימות שלהם נשלח לכשר שלי 😞 מה שאומר שלא קיבלתי כלום......

                    המייל שלי
                    urivpn@gmail.com

                    אין טסט כמו פרודקשן.

                    המייל שלי urivpn@gmail.com

                    חייםיודלביץח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • masterM מנותק
                      masterM מנותק
                      master
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי master
                      #10

                      יש בשוק הזה 3 תוכנות עיקריות,

                      עסקים, סיעתא , APT .
                      לכל אחת מהם יש הרבה מעלות וגם הרבה חסרונות,

                      לפי הנתונים שציינת "לכאורה" הכי מתאים תוכנת עסקים,

                      מכיוון ומוקד טלמרקטינג זה דב מאד דינמי, כמה שזה נראה לכם פשוט, לכל אחד יש צרכים אחרים ושונים לגמרי, (אני מדבר על המגזר החרדי).
                      מכיוון וכך אני מאד ממליץ "לחבר" שאתה מברר בשבילו לא להתעצל , פשוט ללכת ולהפגש עם מנהלי מוקדים אחרים שדומים יחסית לפעילות שלו לשמוע מהם לראות ולהתרשם במה הם משתמשים והאם זה נותן להם את העבודה, אני נותן לך ספוילר רובם יגידו שהם לא מרוצים אבל זה מה יש,
                      התהליך הזה של בדיקה בשטח ועם אנשים מהתחום חשובים מאד בכדי שלא תמצא את המוקד עובד לפי התוכנה במקרה הטוב,

                      ובנוסף טיפ נוסף חשוב מאד, כשאתם שואלים חברה על פיצ'ר מסוים במערכת הם כמעט תמיד יגידו , כן , יש לנו , (הם מתכוונים לפתח את זה בשבילך ולהפוך אותך לשפן במקרה הטוב, או שכלום לא במקרה הפחות האחר , לא יודע מה יותר טוב, ) אז פשוט לבקש לראות את הפיצר עובד "אצל לקוח" דהיינו אני רוצה לשוחח עם לקוח שהפיצ'ר עובד אצלו,

                      והרבה הצלחה

                      clickoneC תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • masterM מנותק
                        masterM מנותק
                        master
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי master
                        #11

                        לגבי תוכנת חפ"ק של @clickone אני לא מכיר אותה עדיין לצערי, כנראה שבאמת צריך לשגע אותו ☺

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • clickoneC מנותק
                          clickoneC מנותק
                          clickone
                          השיב לmaster ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @master
                          ו @חייםיודלביץ הייתי לוקח צמוד אחד כמו @master שידיו רב לו במוקדים טלפוניים.
                          גם אם תצטרך לשלם ע"ז כסף זה יהיה כדאי...

                          אין טסט כמו פרודקשן.

                          המייל שלי urivpn@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • clickoneC מנותק
                            clickoneC מנותק
                            clickone
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            ועוד משהו.
                            לדעתי (אולי אני טועה....) אם יש מספיק תקציב עדיף לפתח מדוייק לצרכים של המוקד.

                            אין טסט כמו פרודקשן.

                            המייל שלי urivpn@gmail.com

                            masterM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • masterM מנותק
                              masterM מנותק
                              master
                              השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @clickone
                              תרשה לי לחלוק עליך,
                              ככל הנראה לא מדובר עם מוקד עם מעל 50 עובדים,
                              המחיר בשעות עבודה שהוא יצטרך לספוג בימים שזה פתאום לא עובד, בפרטים קטנים שלא עובדים, באנרגיות , וכו' וכו
                              לא שווים את המחיר הזה
                              אתה בדרך כלל מוצא את עצמך גם משלם את המחיר היקר וגם בסוף לא מקבל את התמורה, מנסיון מר,
                              צריך מאד מאד הרבה סיעתא דשמיא , שזה יקרה והלקוח יהיה מרוצה ,
                              עדיף מוצר מדף קיים, חי , קצת עובד ( 🙂 ) ,

                              כנראה אצלך המצב אחרת ,
                              אבל הערכת המצב שנתתי היא לפי המצב בשוק הזה,

                              במקרים בהם מדובר בפרויקט מאד גדול "אולי" שווה להשקיע בפיתוח אחת ולתמיד,
                              במקרה כזה באמת פניתי אליך, אבל נראה לי שיש מישהו שעדיין יושב בכסא ומחכה לטלפון, 🙂

                              clickoneC תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • clickoneC מנותק
                                clickoneC מנותק
                                clickone
                                השיב לmaster ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @master
                                בחלום שלי צריך להיות מצב של כמה רכיבים נפרדים שיהיה אפשר לחבר אותם למערכת אחת שעושה הכל.
                                לדוגמא:
                                מערכת חיובי אשראי.
                                מערכת טלפונייה.
                                מערכת משימות.
                                משתמשים והרשאות.
                                וכו' וכו'.

                                ושכל אחד פשוט יחבר רק את המודולים שהוא צריך, ובסדר שהוא צריך......

                                בינתיים כנראה זה נשאר רק בחלום 😞 למרות שהיה לי איפיון דיי מסודר של העניין הזה. (דווקא באקסס - כי זה היה ממזמן... אבל הרעיון הזה יכול להיות זמין וקיים בכל פלטפורמה)

                                אם אני לא טועה מישהו פעם אמר לי שאפשר באמת לממש את זה ב salesforce ובאמת ניסיתי בעבר לגעת בזה.
                                נראית מערכת מעניינת עם הרחבה בכיוון שהלקוח רוצה וצריך. אבל לא התעמקתי...
                                מישהו אמר לי שיש על סיילפורס ממש תחום שלם של אינטגרייטורים

                                אין טסט כמו פרודקשן.

                                המייל שלי urivpn@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • masterM מנותק
                                  masterM מנותק
                                  master
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @clickone
                                  אני בהבנתי הדלה לא מבין למה לא משתמשים במערכת כמו לדוגמא sugarcrm שזה מערכת crm מוכרת בינלאומית חינמית קוד פתוח ומפתחים לה מודולים, הם כמובן יהיו בתשלום,
                                  כל חברה מפתחת מחדש את הcrm וכי למה צריך להמציא את הגלגל מחדש, שהחברות יפתחו מודולים כמו מודל סליקת אשראי, מודול שיחות טלפוניות , מודול מכירה סינית וכו וכו

                                  לא טוב לי עם אחד המודולים ? התניידתי, נשארתי עם אותה מערכת בלי צורך במעבר ובהטמעה ובקליטת נתונים מחדש,

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • clickoneC מנותק
                                    clickoneC מנותק
                                    clickone
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי clickone
                                    #17

                                    @master יש גם את https://www.sugarcrm.com/ ששמעתי עליה שבחים.

                                    סתם מעניין בשבילך, אתה בהחלט יכול לעשות על זה אינטגרצייה נכונה ללקוחות.
                                    נראה לי יותר יעיל מאשר לפתח הכל מאפס, ומצד שני, ככה אתה יודע בדיוק מה אתה נותן / מקבל.

                                    עריכה: אני רואה שכבר כתבת את זה 🙂 בזמן שכתבתי...

                                    אין טסט כמו פרודקשן.

                                    המייל שלי urivpn@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אופקים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      אני משתמש בעסקים. מדובר בתוכנה שחוץ מקפה יכולה לעשות הכל. זה יתרון שיש בו גם חסרון. כי צריך משתמשים מקצועיים.
                                      המערכת יודעת להתקשר לרשימת טלפונים. יש אפשרות להודעה אוטומטית שאפשר להקיש 1 כדי לעבור למוקד. יש אפשרות לרשום סיכום על השיחות עם רשימה של אפשרויות מוכנות כמו לא היה מענה. המערכת מאפשרת לתזמן שיחות לזמן אחר ולמנהל המוקד לבדוק את הביצועים של כל אחד מהעובדים ועוד הרבה אפשרויות.
                                      התוכנה שלהם מיועדת לשימוש ברשת פנימית ולא בענן. מדובר בתוכנה כבדה ולא נראה לי שהיא תפעל טוב בענן.
                                      צריך להגיע מוכנים עם הדרישות המיוחדות של המוקד ולאפיין את הכל מראש. אני חושב שגם מראש יש סיכוי לפיתוחים מיוחדים מנסיון שלי אחר כך כמעט ואין... גם על באגים.
                                      לא באופן אישי התוכנה לא כל כך מתאימה כי אני זקוק בעיקר למודול של הנהלת חשבונות שהוא לא הכי מוצלח בתוכנה הזאת.
                                      אם זה מוקד קטן או מוקד שמבוסס בעיקר על שיחות נכנסות יכול להיות שחבל על הכסף והמאמצים להתאים את התוכנה ועדיף להשתמש בנדרים פלוס או קהילות (לטעמי עדיף נדרים) בשביל לקלוט את הפרטי התרומה של האנשים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • חייםיודלביץח מנותק
                                        חייםיודלביץח מנותק
                                        חייםיודלביץ
                                        השיב לclickone ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        תודה רבה רבה לכל מי שפינה מזמנו ותרם לי ידע על על הנושא

                                        @clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                        @חייםיודלביץ
                                        לא מכיר 😞 ניסיתי להירשם, אבל הסמס אימות שלהם נשלח לכשר שלי 😞 מה שאומר שלא קיבלתי כלום......

                                        המייל שלי
                                        urivpn@gmail.com

                                        בתשובות הבאות כבר קיבלתי תשובה למה שרציתי לשאול בפרטי

                                        @master אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                        יש בשוק הזה 3 תוכנות עיקריות,

                                        עסקים, סיעתא , APT .
                                        לכל אחת מהם יש הרבה מעלות וגם הרבה חסרונות,

                                        לפי הנתונים שציינת "לכאורה" הכי מתאים תוכנת עסקים,

                                        מכיוון ומוקד טלמרקטינג זה דב מאד דינמי, כמה שזה נראה לכם פשוט, לכל אחד יש צרכים אחרים ושונים לגמרי, (אני מדבר על המגזר החרדי).
                                        מכיוון וכך אני מאד ממליץ "לחבר" שאתה מברר בשבילו לא להתעצל , פשוט ללכת ולהפגש עם מנהלי מוקדים אחרים שדומים יחסית לפעילות שלו לשמוע מהם לראות ולהתרשם במה הם משתמשים והאם זה נותן להם את העבודה, אני נותן לך ספוילר רובם יגידו שהם לא מרוצים אבל זה מה יש,
                                        התהליך הזה של בדיקה בשטח ועם אנשים מהתחום חשובים מאד בכדי שלא תמצא את המוקד עובד לפי התוכנה במקרה הטוב,

                                        ובנוסף טיפ נוסף חשוב מאד, כשאתם שואלים חברה על פיצ'ר מסוים במערכת הם כמעט תמיד יגידו , כן , יש לנו , (הם מתכוונים לפתח את זה בשבילך ולהפוך אותך לשפן במקרה הטוב, או שכלום לא במקרה הפחות האחר , לא יודע מה יותר טוב, ) אז פשוט לבקש לראות את הפיצר עובד "אצל לקוח" דהיינו אני רוצה לשוחח עם לקוח שהפיצ'ר עובד אצלו,

                                        והרבה הצלחה

                                        נראה לי שבאמת אומר לחברי לא להתעצל ואם הוא רוצה משהו טוב שבאמת ישאל ויפגש עם מנהלי מוקדים

                                        @clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                        ועוד משהו.
                                        לדעתי (אולי אני טועה....) אם יש מספיק תקציב עדיף לפתח מדוייק לצרכים של המוקד.

                                        בהתחלה זה מה שהוא רצה לפתח לבד אבל בגלל התקציב ירד מזה [אמרו לו שזה לא רק הפיתוח אלא גם תחזוקה אחרי זה ככה שלעתיד למוקד שלא עובד תמיד באופן מלא זה אכן הרבה כסף כמו שכתב master]

                                        @אופקים אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                        אני משתמש בעסקים. מדובר בתוכנה שחוץ מקפה יכולה לעשות הכל. זה יתרון שיש בו גם חסרון. כי צריך משתמשים מקצועיים.
                                        המערכת יודעת להתקשר לרשימת טלפונים. יש אפשרות להודעה אוטומטית שאפשר להקיש 1 כדי לעבור למוקד. יש אפשרות לרשום סיכום על השיחות עם רשימה של אפשרויות מוכנות כמו לא היה מענה. המערכת מאפשרת לתזמן שיחות לזמן אחר ולמנהל המוקד לבדוק את הביצועים של כל אחד מהעובדים ועוד הרבה אפשרויות.
                                        התוכנה שלהם מיועדת לשימוש ברשת פנימית ולא בענן. מדובר בתוכנה כבדה ולא נראה לי שהיא תפעל טוב בענן.
                                        צריך להגיע מוכנים עם הדרישות המיוחדות של המוקד ולאפיין את הכל מראש. אני חושב שגם מראש יש סיכוי לפיתוחים מיוחדים מנסיון שלי אחר כך כמעט ואין... גם על באגים.
                                        לא באופן אישי התוכנה לא כל כך מתאימה כי אני זקוק בעיקר למודול של הנהלת חשבונות שהוא לא הכי מוצלח בתוכנה הזאת.
                                        אם זה מוקד קטן או מוקד שמבוסס בעיקר על שיחות נכנסות יכול להיות שחבל על הכסף והמאמצים להתאים את התוכנה ועדיף להשתמש בנדרים פלוס או קהילות (לטעמי עדיף נדרים) בשביל לקלוט את הפרטי התרומה של האנשים.

                                        איך השירות? התייחסות לבאגים ברצינות וטיפול מהיר בהם?

                                        ושוב תודה רב רבה לכולם

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אופקים
                                          השיב לחייםיודלביץ ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @חייםיודלביץ השירות סביר. שולחים פניה למייל והם חוזרים בתוך זמן קצר.
                                          נושא הטיפול בבאגים הוא קצת יותר מורכב. הם משתדלים למצוא פיתרון עוקף, אבל אח"כ הם לא מסדרים את הבעי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          • 1
                                          • 2
                                          בא תתחבר לדף היומי!
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • קטגוריות
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש
                                          • חוקי הפורום